lördag 2 juli 2016

Hej på er alla!

Jag heter Josefine Hanson och kommer ifrån Stockholm. Jag har studerat Engelska och Ryska på Stockholms universitet och har en kandidatexamen inom tolkning och översättning. Den här bloggen kommer att handla om hur jag blev översättare mellan svenska, engelska och ryska och hur jag hittar jobb på regelbunden basis inom översättningsbranschen som frilansande översättare.

Oavsett om du redan är en professionell översättare eller om du önskar att bli en så är den här bloggen för dig! Här kommer jag nämligen att berätta om mitt liv som översättare och hur jag kom dit jag är idag (var inte en lätt utmaning). Det är stor konkurrens inom översättningsbranschen och man behöver all hjälp man kan få för att lyckas. Jag kommer göra allt jag kan för att komma med de bästa tipsen för att även du ska lyckas och få ett jobb som översättare.

Läs min blogg och rekommendera den till likasinnade! :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar